FANDOM

Asauchi Zangetsu

Zangetsu valódi alakja

Zangetsu
(, magyarúl Holdpenge), Kurosaki Ichigo lélekölő kardja. A bankai alakban Tensa Zangetsu a neve. A kard állandóan Shikai formában van.

Használó: Kurosaki Ichigo

Shikai Szerkesztés

Zangetsu1.shikai

Zangetsu 1. Shikai alakja

Első alakSzerkesztés

A kard egy körülbelül másfél méter hosszú, kétkezes pallosra emlékeztet. Keresztvasa nincs, a markolata helyén bevan fáslizva. Nyugodt állapotban ez a fásli takarja be a kardot.

Zangetsu2.shikai

Zangetsu 2. Shikai alakja

Második alak (Fullbring forma)Szerkesztés

Zangetsu kapcsolatba lépett Ichigo fullbring-ével, mely hatására az alakja is megváltozott. Az kard éle megvastagodott. A kardnak már van normális markolata, melynek a végéről egy rövid láncsor lóg. Keresztvassal még mindig nem rendelkezik.

Zangetsu3.shikai

Zangetsu valódi Shikai alakja

Harmadik alak (valódi alak)Szerkesztés

Miután Zangetsu Bankai alakban eltört, Ichigo "újrakovácsoltatta". Ezentúl már Zangetsu is iker zanpakuto (,vagyis lélekölő kard) lett. Zangetsu két kardból áll, a hosszabbik kard tartalmazza Ichigo Shinigami/Hollow erejét, míg a rövidebbik a Quincy erejét foglalja magában. Mindkét kard színe fekete, kereszvassal nem rendelkeznek és a markolatuk be van fáslizva.

KépességekSzerkesztés

Getsuga tensho: A kard a felgyülemlett engeriát magában tartja, végül kiengedi magábol. Ez adja alapul Zangetsu távolsági támadását. A felgyülemlett energiát Ichigo akár bennehagyhatja a kardban, mely megerősíti a közelharci csapásait.

Getsuga juujishou: Ezt a támadást Zangetsu csak a valódi ( 3. ) alakjában képes megvalósítani. Ez a támadás két, egymással keresztező állású Getsuga tensho-bol áll.

BankaiSzerkesztés

Zangetsu1.bankai

Tensa Zangetsu 1. Bankai alakja

Első alakSzerkesztés

A kard átalakul egy egyszerű, fekete pengéjű, kétkezes katanává (japán hosszúkard). A kard fekete markolattal rendelkezik, keresztvasa egy fekete horogkereszt alakját veszi fel. A kard végéből egy rövid, láncsor lóg.

A Dangai e
Zangetsu dangai bankai

Tensa Zangetsu a Dangai edzés után

dzés után
Szerkesztés

A kard a Dangai-ban való edzés hatására átalakul, a markolata hozzánő (egy fekete páncélkesztyű formájában) Ichigohoz. A kard keresztvasa megnyúlik, a kard végén lévő láncsor körülbelül 2-3 méter hosszú lesz, mely rátekeredik Ichigo jobb karjához. A kard éle nem változik.

Zangetsu2.bankai

Zangetsu 2. Bankai alakja

A kard kissé hosszabb, mint volt, az elején egy rés van a pengében, míg a közepe és az éle között három kinyúlódás található. A keresztvasa egy csavart horogkereszre emlékeztet, markolata változatlan. A kard végéből lenyúló láncsor körülbell 1 méter hosszú.

Harmadik alak (valódi alak)Szerkesztés

Még nem került bemutatásra.

Getsuga tensho: A kard a felgyülemlett engeriát magában tartja, végül kiengedi magábol. Ez adja alapul Tensa Zangetsu távolsági támadását. A felgyülemlett energiát Ichigo akár bennehagyhatja a kardban, mely megerősíti a közelharci csapásait. Legerősebb formája a Végső Getsuga tensho, mely annyi energiát emészt fel, mely Ichigo összes halálisteni erejét magában foglalta. 

Zangetsu (kardszellem)Szerkesztés

Zangetsuhform

Zangetsu

AlakjaSzerkesztés

Zangetsu teste teljesen úgy néz ki, mint Ichigo. Zangetsu egy fehér bőrű, fehér hajú és egy fehér kimonót viselő, hollowra emlékeztető zanpakuto.

TensaZangetsutrueform

Tensa Zangetsu

A Bankai alakban hosszú fehér hajú, és egy fekete, fehér csíkos, 2 szarvú hollow maszkot visel.

White hollow

White

SzemélyiségSzerkesztés

Zangetsu látszólag egy agresszív, kegyetlen, pszihopata természetű alak, bár valójában ő az, aki valójában meg akarja védeni a gazdáját, Ichigo-t. Az ő eredménye, amikor Ichigo-bol feltör a hollow ereje.

ÉrdekességSzerkesztés

Ő valójában egy White nevű arrancar volt, Aizen első kísérleti példányainak az egyike. Az ő lelke szolgált alapúl a zanpakutonak.

Hamis "Zangetsu" (Quincy manifesztáció)Szerkesztés

Zangetsufalse

A Hamis Zangetsu

AlakjaSzerkesztés

A Hamis Zangetsu egy szakadt, fekete köpenyes, közepesen hosszú, sötétbarna hajú, narancssárga napszemüveget viselő, kék szemű borostás, körülbelül a 40-es éveiben járó emberre hasonlít.

TensaZangetsufakeform

A Hamis Tensa Zangetsu

A Bankai alakban egy fiatal (20 év körüli), szakadt, fekete kabátos, közepesen hosszú, fekete hajú, kék szemű emberre hasonlít.

SzemélyiségSzerkesztés

A Hamis Zangetsu egy atyáskodó, kedves emberre hasonlít. Valójába sose akarta, hogy Ichigo shinigami legyen, ezért régebben megakarta őt ölni, elméletben. Valójában bele se gondolt, de végül ő lett Ichigo elsőszámú segítője.

JuhaBach

Juha Bach

ÉrdekességSzerkesztés

Ő valójában Ichigo quincy erejének manifesztációja (vagyis megtestesülése). Az alakja Juha Bach-ra hasonlít. A shikai formában Juha Bach 1000 évvel ezelötti, míg a Bankai alakja a fiatal Juha Bach alakja.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki