FANDOM

Vaizards

A Vaizardok 100 éve és most

A Vaizardok olyan halálistenek, akik lidérc erő birtokába jutottak. Ezeket az embereket a Lelkek világa régebben terroristaként tartotta számon, jelenleg a 3 (Aizen árulása után) beüresedett osztag kapitánya is Vaizard.

TörténetükSzerkesztés

100 évvel ezelöttSzerkesztés

A Vaizardok a Bleach története elött 100 évvel "születtek". Az 5. osztag hadnagya, Aizen kísérleteket akart tenni, egy erősebb faj kialakítására, ezért a halálisteneket lidérc erővel akarta felruházni. Az egyik kísérlete miatt az 5. osztag kapitánya: Hirako Shinji, A 7. osztag kapitánya: Aikawa Love, A 3. osztag kapitánya: Otoribashi Rojuro, A 9. osztag kapitánya: Muguruma Kensei, illetve hadnagya: Kuna Mashiru, a 12. osztag (1.) hadnagya: Sarugaki Hiyori, 8. osztag hadnagya: Yadomaru Lisa és a Kido osztag hadnagya: Ushoda Hachigen mentek ki kivizsgálni a helyszint, mely a lidércé való átalakulásuk eredménye lett. A 12. osztag kapitánya, Urahara Kisuke és a Kido osztag kapitánya, Tsukabishi Tessai mentették meg őket Aizen ellen.

Aizen árulás vádjával vádolta Uraharát és Tessait, azzal a váddal, hogy ők hozták létre a Vaizardokat. Később a Főkapitány kiakarja végeztetni Uraharát és Tessait, valamint a Vaizardokat, de a 2. osztag kapitánya, Shihoin Yoruichi kimenti őket, ezzel elárulva a 13 Védelmi Osztagot. A Vaizardok Uraharáékkal ezután az emberek világában kezdtek el bújkálni.

Ichigo kiképzéseSzerkesztés

Miután Ichigo helyettes halálisten lett, és az első arrancarok megjelentek Karakura városban, Hirako Shinji azt akarja, hogy Ichigo is csatlakozzon hozzájuk, azzal a feltételle, hogy megtanítják neki a belső lidérce feletti irányítást. Ichigo elsőre nem ment bele, de később elfogadja, hogy segítsenek kontrolálni a lidércét. Az edzés csúcspontja az volt, amikor Ichigo a lidérce (, vagyis a saját zanpakutoja) ellen harcolt. A harc kb 1 órán keresztűl tartott, de végül sikerrel járt.

Az Aizen elleni harcSzerkesztés

Mikor Aizen harcba lendíti 3 Espadaját, a Vaizardok a halálistenek oldalán csatlakoznak a Karakura feletti harchoz.

Aizen legyőzése utánSzerkesztés

Aizen legyőzése után a Főkapitány elfogadta a Vaizardok létezését, illetve a 3 megüresedett kapitányi helyre visszarendelte az egykori kapitányokat: Aizen helyére visszakerül Hirako Shinji (5. osztag), Ichimaru helyére visszakerült Otoribashi Rojuro (3. osztag), illetve a Tousen helyére vissakerült Muguruma Kensei (9. osztag). A többiek az emberek világában maradtak, és Uraharához hasonlóan kisegítő munkát végeznek.

Ismert VaizardokSzerkesztés

A 8 VaizardSzerkesztés

  • Ushoda Hachigen
  • Aikawa Love
  • Muguruma Kensei
  • Sarugaki Hiyori
  • Hirako Shinji
  • Yadomaru Lisa
  • Otoribashi Rojuro
  • Kuna Mashiru

Egyéb VaizardokSzerkesztés

  • Kurosaki Ichigo
  • Tousen Kaname

Képességeik (összegezve)Szerkesztés

Halálisten képességekSzerkesztés

  • Lélekölő kard/Zanpakuto
  • Kido használat

Liderc képességeikSzerkesztés

  • Lidérc maszk
  • Cero
  • Gyors regeneráció

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki