FANDOM

Szellem
A szellemek a Bleach világában természetfeletti élőlények, vagyis halott emberek lelkei. Sokan a Lelkek Világában élnek (a Peremvidéken), azonban sok olyan szellem is van, akik az Élők Világában maradtak, mert még nem küldte át őket egy halálisten a másvilágra.

A szellemek egy ideig egy lánccal, a Végzet láncával kapcsolódnak elhunyt testükhöz, és mindaddig szabadon mozoghatnak, ameddig ez a lánc meg nem sérül vagy el nem szakad. Azonban ha ez megtörténik, a lélek többé nem térhet vissza a testébe, és meg kell várnia, amíg egy halálisten felbukkan, és elvégzi rajta a lélektemetést. Addig az ideig viszont veszélyben vannak, hiszen a lidércek csaléteknek tekintik őket, és ha egy szellemet elkap egy lidérc, az addig jó lélek is gonosz lidérccé változik.

LidércekSzerkesztés

Bővebben: Lidérc

A lidércek olyan szellemi lények, akik valamikor jó szellemek voltak, tehát halott emberek lelkei, de valamilyen oknál fogva gonosz lényekké válnak, akik eberek lelkeivel táplálkoznak.

HalálistenekSzerkesztés

Bővebben: Halálisten

A halálistenek szintén szellemi lények, akiket csak a magas lélekenergiával rendelkező emberek képesek látni. A halálistenek szabadon átjárhatnak a Lelkek Világa és az Emberek Világa között; feladatuk pedig az emberek és a szellemek védelme, valamint a lidércek legyőzése és gonosz lelkük megtisztítása a bűnöktől.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki