FANDOM

Kurosaki Masaki
290px-Masaki ep 178b.png
Csoportok Ember , Quincy
Születésnap Június 9.[1]
Nem
Szakmai profil
Személyes profil
Család Kurosaki Isshin (férj)
Kurosaki Ichigo (fia)
Kurosaki Yuzu (lánya)
Kurosaki Karin (lánya)
Képességek/Lélekölő kard
Első megjelenés
Manga 1. Kötet 1. Fejezet
Anime 1. epizód
Játék Bleach: Soul Carnival 2
Szinkron
Japán Ohara Sayaka
Angol Ellyn Stern
Magyar Pap Katalin

Kurosaki Masaki (黒崎 真咲, Kuroszaki Maszaki) Ichigo édesanyja volt, aki a lidérc, Grand Fisher miatt halt meg, miközben a fiát próbálta védeni.

MegjelenésSzerkesztés

Masaki egy átlagos magasságú, szép nő volt. Hosszú, világosbarna, hullámos haja volt, melyet általában összefogva hordott. Egyszerű és szép ruhákat hordott, csak néha festette magát, akkor is csak halvány színekkel.

SzemélyiségeSzerkesztés

Nem sok információt tudunk róla, csak azt, hogy nagyon kedves volt, és rendkívüli módon szerette a családját. Arisawa Tatsuki elbeszélése alapján Ichigo mindig abbahagyta a sírást, ha meglátta az édesanyját. Tatsuki szerint Masaki volt az egyik legszebb nő és anya, akit valaha látott.

TörténetSzerkesztés

Masaki és a család.png

Masaki a családja körében

Egy napon, amikor Masaki a folyópart mellett sétált hazafelé az akkor 9 éves Ichigóval, a fiú meglátott egy lányt, aki éppen a vízbe készült ugrani. Mivel Ichigo akkor még nem tudta megkülönböztetni az élőket a holtaktól, futásnak eredt, hogy megmentse a lányt. Masaki megpróbálta megállítani, de nem járt sikerrel. Később Ichigo arra tért magához, hogy az anyja holtan fekszik rajta. Évekkel később derült ki száméra, hogy az édesanyját egy lidérc, Grand Fisher támadta meg és a "lányt" csak csaléteknek használta fel arra, hogy a magas lélekenergiával rendelkező embereket magához csalja.[2]
Masaki halála.png

Masaki halála

Ichigo szerint az édesanyja volt a családjuk legfontosabb része, aki mindig a középpontban állt, így az egész család megszenvedte az elvesztését. Ichigo magát okolta a történtekért, amiért nem tudta megvédeni az édesanyját. Amikor megkérdezte az apját, hogy miért nem okolja őt senki és miért nem haragszanak rá, akkor az apja elmagyarázta neki, hogy nem az ő hibája volt Masaki halála, és Masaki nagyon dühös lenne, ha a fiút hibáztatnák.[3]
Masaki és Ichigo.jpg

Masaki és Ichigo

A család minden évben, a halála napján meglátogatja Masaki sírját a temetőben. Ezen az egy napon Isshin a sír előtt mindig elszív egy szál cigarettát, mert amikor megismerkedtek Masakival, a nő megdicsérte, hogy milyen jól néz ki azzal a kezében. Isshin azt is elmeséli, hogy ez volt az első és utolsó alkalom, hogy Masaki megdicsérte valamiért. Továbbá azt is elmondja a fiának, hogy nagyon büszke, hogy egy olyan nőt vett feleségül, aki képes volt az életét áldozni a gyermekéért. A halála óta Isshin egy plakátot helyezett el a ház egyik falán, amely Masakit ábrázolja "Masaki Mindörökké" felirattal.[4][5][6]

CselekménySzerkesztés

"A halálistenek világa" arcSzerkesztés

Azon a napon, amikor a Kurosaki család meglátogatja Masaki sírját a temetőben, Grand Fisher ismét felbukkan, és megtámadja Karint és Yuzut. Ichigo halálistenként megküzd vele, de megsérül, és úgy látszik, elveszíti a harcot. Ám ekkor Masaki utolsó gondolatai és emlékei megtestesülnek a lidércben, és elmondja Ichigónak, hogy éljen boldogan és mindig mosolyogjon. Masaki lelke elég erőt adott ezzel Ichigónak, aki végül legyőzte Grand Fishert, aki így elmenekült.[7][8]

"Az új kapitány, Amagai Shusuke" arc (csak anime)Szerkesztés

Megjegyzés: Ennek az arc-nak az eseményei csak az animében történtek meg, mangafejezetek nem tartalmazzák ezt a történetet.

Masaki.jpg

Masaki Nukui fegyverének kivetülésében

Masaki megjelenik Ichigo előtt, amikor Nukui Hanza használja a fegyverét, Saigat. A fegyver képessége, hogy elő tudja hozni a célszemély legszörnyűbb emlékeit: így Ichigót az anyja emlékével kínozza. Az emlékképekben Masaki a fia ellen fordul, és fojtogatni kezdi, de mielőtt a helyzet rosszabbra fordulna, Ichigónak eszébe jutnak a szép emlékek az anyjáról, aki így végül elengedi őt. Ezután Ichigo elmondja Masakinak, hogy nagyon szereti őt, és sajnálja, hogy annak idején nem tudta őt megvédeni. Ekkor Masaki elmosolyodik, és végül eltűnik, miközben Ichigo megköszöni neki, hogy azon a végzetes napon megóvta őt.[9]

Források Szerkesztés

  1. Bleach hivatalos karakterkönyv (Bleach Official Character Book Souls)
  2. Bleach manga; 21. fejezet
  3. Bleach manga; 19. fejezet
  4. Bleach manga; 1. fejezet
  5. Bleach manga; 25. fejezet
  6. Bleach manga; 199. fejezet
  7. Bleach manga; 23. fejezet, 24. fejezet
  8. Bleach anime; 9. epizód
  9. Bleach anime; 178. epizód

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki