FANDOM

Kurosaki Karin
290px-E347 Karin uniform Profile.jpg
Csoportok Ember
Születésnap Május 6.
Kor 11-13
Nem
Magasság 136 cm
Súly 31 kg
Vércsoport A0
Szakmai profil
Kapcsolatok Kurosaki Magánklinika, Karakura Város
Foglalkozás Tanuló, nővér
Helyszín Kurosaki Ház, Karakura Város, Japán, Emberek Világa
Személyes profil
Család Kurosaki Masaki (anya, elhunyt)
Kurosaki Isshin (apa)
Kurosaki Ichigo (fiútestvér)
Kurosaki Yuzu (lánytestvér)
Iskola Karakura - Dél Általános Iskola
Mashiba Középiskola
Képességek/Lélekölő kard
Első megjelenés
Manga 1. Kötet 1. Fejezet
Anime 1. epizód
Játék Bleach: Soul Carnival 2
Szinkron
Japán Kugimiya Rie
Angol Kate Higgins
Magyar Szabó Zselyke

Kurosaki Karin (黒崎 夏梨, Kuroszaki Karin) Kurosaki Isshin és Masaki szarkasztikus és cinikus lánya, Yuzu ikertestvére, Ichigo húga.

MegjelenésSzerkesztés

Karinnak nagy, sötétszürke szemei, és félhosszú, fekete haja van, ami körülöleli az arcát. Általában sportos ruházatban láthatjuk őt, ami egy kicsit fiús megjelenést ad neki. Gyakran láthatjuk piros baseball sapkában és focilabdával a kezében. Aizen legyőzése után 17 hónappal Karin már középiskolás, így jelenleg matrózblúzban láthatjuk, lófarokba fogott hajjal.

SzemélyiségSzerkesztés

Karin és Isshin.jpg

Karin gyakran leüti az apját, ha az idiótán viselkedik

Karin a szűkszavú Yuzuval ellentétben sokkal harsányabb természetű, aki az anyja halála után vette fel a keményebb külsőt. Mivel Masaki halála után nem érezte magát hasznosnak a ház körül (mert nem értett semmilyen házimunkához), elhatározta, hogy megváltozik és többé nem fog sírni. Ennek az eredménye a zord és hűvös viselkedés. Mindezek ellenére ő is ugyanúgy aggódik Ichigóért, mint Yuzu. Amikor a bátyja hosszabb időre eltűnik vagy láthatóan stresszes, Karin próbál kiállni mellette, ezzel egy időben pedig Yuzut is nyugtatja.

Karin egy nagyon értelmes és okos lány, azonban sokszor láthatjuk az apjával veszekedni. Amikor Isshin felidegesíti, Karin gyakran fejbe rúgja vagy megüti. Ennek ellenére a húgával együtt ő is segít az apjának a klinika körüli teendőkben és a sérültek ellátásában. Akárcsak Ichigo, ő is látja a szellemeket - habár kezdetben azt állítja, hogy nem hisz a létezésükben. Később ebben a képességében rejlő lehetőséget ki is használja, amikor beáll a "Vörös hős"-nek Don Kanonji mellé.

Karin később rájön, hogy Ichigo egy halálisten, ez pedig aggodalommal tölti el, mert nem akarja, hogy a bátyja veszélynek tegye ki magát.

TörténetSzerkesztés

Kurosaki család.jpg

Karin és Yuzu születése

Karin és Yuzu a történet kezdete előtt 11 évvel született, amikor Ichigo 4 éves volt. Karin már a kezdetektől osztozott a bátyjával azon a képességen, hogy látja és érzékeli a szellemeket. Múltjának egyéb részletei kevéssé ismertek, csak annyit tudunk róla, hogy kiskorában ő is nyafogós és sírós természetű volt, mint Yuzu.

Aztán amikor 5 évesek lettek, Karin és Yuzu elveszítették az édesanyjukat, aki Ichigo-t próbálta védeni egy lidérc támadásától. Attól a naptól kezdve Karin többé nem sírt; nem akart aggodalmat okozni többé a családjának. Úgy döntött, hogy egyedül birkózik meg a problémáival, így akkor sem sírt, amikor eltörte a lábát vagy leszidták.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki