FANDOM

Kurosaki Isshin
290px-Isshin Kurosaki Ep142 B.png
Csoportok Halálisten
Születésnap December 10.
Nem Férfi
Magasság 186 cm
Súly 80 kg
Vércsoport AB
Szakmai profil
Kapcsolatok Kurosaki Magánklinika, Karakura Város
Korábbi kapcsolatok Lelkek Világa
Foglalkozás Orvos (sürgősségi)
Korábbi foglalkozás 10. osztag kapitánya

Shiba klán feje

Korábbi partner Rangiku Matsumoto
Helyszín Kurosaki Magánklinika, Kurosaki Ház, Karakura Város, Japán, Emberek Világa
Személyes profil
Család Kurosaki Masaki (feleség, elhunyt)
Kurosaki Ichigo (fia)
Kurosaki Karin (lánya)
Kurosaki Yuzu (lánya)
Képességek/Lélekölő kard
Shikai Engetsu (magyar neve még nem ismert)
Bankai Nem ismert
Első megjelenés
Manga 1. Kötet 1. Fejezet
Anime 1. epizód
Játék Bleach: Soul Carnival 2
Szinkron
Japán Morikawa Toshiyuki
Angol Patrick Seitz
Magyar Galbenisz Tomasz

Kurosaki Isshin (黒崎 一心, Kuroszaki Isin) Ichigo, Karin és Yuzu apja, a Kurosaki család feje. Egy magánkórházat üzemeltet Karakurában, aminek Kurosaki Magánklinika a neve. Mivel képzett orvos, Isshin a nagyobb műtéteken kívül minden orvosi beavatkozást el tud végezni.

MegjelenésSzerkesztés

Isshin egy magas, izmos férfi, tüskés fekete hajjal, és barna szemekkel. Az arcán és a szája körül vékony szőrszálak láthatóak. Általában fehér orvosi köpenyt hord, valamint fontos alkalmakkor öltönyben és fehér ingben láthatjuk. Halálistenként a hagyományos fekete kimonót viseli, kiegészítve egy rongyos kapitányi köpennyel, ami a bal vállához van erősítve. Éppen a kopottsága miatt az osztag száma nem látható rajta.

SzemélyiségSzerkesztés

Isshin általában ostobán viselkedik, nagyon energikus és vidám személyiség; ugyanakkor tud komor is lenni. Figyelmes szülő, aki törődik a gyerekeivel, azonban Ichigo felé kevesebb érdeklődést mutat, mint lányai iránt. Egyszer ki is fejti azon véleményét, hogy a fia és a lányai úgy különböznek egymástól, mint a Nap és a Hold. Hajlandó akár hülyét is csinálni magából, ha azzal felvidíthatja a gyerekeit, a lányaival együtt nagy rajongója a Don Kanonji-féle show-nak. Halálistenként sokkal komolyabb, de még ilyenkor is hajlamos a veszekedésre a fiával.

TörténetSzerkesztés

Isshin régen Shinigami kapitány volt, a 10 osztagnál, Rangiku Matsumoto mint hadnagya és Tōshirō Hitsugaya mint a 3. helyetes. Egyéb informáciok: valamikor megtanulta (vagy próbálta megtanulni) a Final Getsuga Tensho (Végső Égmetsző Holdagyar) technika használatát. Eddig még nem ismert, hogy sikerült-e elsajátítania és használta-e. Ismert még a kardjának neve és támadása: Engetsu (magyarul talán Gyilkos Hold, vagy Holdgyilkos), shikai szintű támadása pedig az Égmetsző Holdagyar (Getsuga Tensho). Körülbelül 20 évvel ezelőtt veszíthette el az erejét, és nagyjából 10 évvel később vette feleségül Masakit; majd megszületett Ichigo, Karin és Yuzu.

Isshin közeli ismerőse és barátja Uraharának és Ishida Ryuken-nek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki