FANDOM

A Bleach történetén jelenleg 4 mozifilm alapul, azonban tárgyalások folynak egy esetleges élőszereplős film elkészítéséről is.

Bleach: Elveszett emlékekSzerkesztés

Bővebben: Bleach: Elveszett emlékek

Az Elveszett emlékek a Bleach első filmje, melyet 2006. december 16-án mutattak be a japán mozikban. Az események azután történnek, hogy Ichigo visszatér az Emberek Világába, miután megmentették Rukiát. A film középpontjában egy "Sötétek" nevű csoport áll, akik a Lelkek Világának és az Emberek Világának elpusztítását tervezik.

Bleach: A gyémántpor lázadásSzerkesztés

Bővebben: Bleach: A gyémántpor lázadás

A gyémántpor lázadás a Bleach második filmje, melyet 2007. december 22-én mutattak be a japán mozikban. A film középpontjában a Tizedik Osztag kapitánya, Hitsugaya Toshiro áll, akit a Lelkek Világa kivégzésre ítél, miután ellopják a Királyi Pecsétet.

Bleach: Fade to BlackSzerkesztés

Bővebben: Bleach: Fade to Black

A Fade to Black a Bleach harmadik filmje, melyet 2008. december 13-án mutattak be a japán mozikban. A történet fő szála arról szól, hogy a Lelkek Világában mindenki elveszíti az összes emlékét Rukiáról.

Bleach: Hell ChapterSzerkesztés

Bővebben: Bleach: Hell Chapter

A Hell Chapter a Bleach negyedik filmje, melyet 2010. december 4-én mutattak be a japán mozikban. A történet a Pokolban játszódik, és a teljesen lidérccé változott Ichigo harcát mutatja be az itt lakozó ellenségekkel szemben. Ennek a filmnek a készítésében Kubo Tite is részt vett: a tervezésben és a forgatókönyv megírásában segédkezett.

Élőszereplős film projektSzerkesztés

2010. március 21-én jelentették be, hogy a Warner Bros tárgyalásokat folytat a Bleach megfilmesítési jogaiért. Eddig nem sok információ derült ki a tervekről azon túl, hogy Peter Segal és Michael Ewing tovább folytatják a tárgyalásokat.

PoszterekSzerkesztés

291px-Bleachmovie.jpg 291px-Bleach - The DiamondDust Rebellion.jpg 285px-FadetoBlack.jpg 287px-Hell Chapter Poster 2.png
Bleach: Elveszett emlékek Bleach: A gyémántpor lázadás Bleach: Fade to Black Bleach: Hell Chapter

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki